Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
    това ли е
    Да това е,колата наистина си заслужава да се види,на реални км. е,джамбазина е готин пич,и съм сигурен че ще я даде надолу

    ---------- Post added at 07:53 ---------- Previous post was at 07:51 ----------

    Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
    Колеги, понеже мисля да си направя екскурзия до Благоевград, има ли някой който да помогне с разшифроването на рамата на следните коли:
    ti

    И

    ti
    Тази първата забрави да ходиш да я гледаш въобще,гледали сме я с Пепи/Русия 86/,тва е пълен казан,верно колата е на 38 000 км.,но е имала доста тежък удар,седяла е много време ударена и без прозорци/интериора е доста захабен/,някой я е направил с гъза си.............................
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
      Колеги, понеже мисля да си направя екскурзия до Благоевград, има ли някой който да помогне с разшифроването на рамата на следните коли:
      ti

      И

      ti
      Дай рамата.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Да това е,колата наистина си заслужава да се види,на реални км. е,джамбазина е готин пич,и съм сигурен че ще я даде надолу

        ---------- Post added at 07:53 ---------- Previous post was at 07:51 ----------



        Тази първата забрави да ходиш да я гледаш въобще,гледали сме я с Пепи/Русия 86/,тва е пълен казан,верно колата е на 38 000 км.,но е имала доста тежък удар,седяла е много време ударена и без прозорци/интериора е доста захабен/,някой я е направил с гъза си.............................
        Абе от едно време имам спомен, че тази автокъща беше някъде в северните квартали и приличаше повече на автоморга, даже не си правеха труд да пудрят колите? Ама може и да бъркам.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • Ти от Благоевград съм я гледал лично:
          - има спешна нужда от летни гуми 19'
          - няма зимни джанти
          - има огромни разстояния между корите на вратите и таблото...можеш ръката да си провреш.
          - жабката не се затваря нормално...предполагам еърбега като е гръмнал.
          - недъгаво замаскиран еърбег на пасажер табло
          - Егр е спрян само с палнка..без софт намеса...и колата нв върви подобаващо...
          - има лека забележка по кожа шофьорска седалка
          - сменен десен фар..не е оригинален...различни крушки на ксенона къси...нов десен халоген.
          - една забележка по таблото, малка е
          - кожите във кори врати отпред са надути...след блъсък е стояла с отворени или без прозорци
          - има забележки по боята на няколко места
          - няма каско

          Това е за оглед 10-15 мин...толкова ми трябваше да си тръгнем. Продавача се прави на дръж ми шапката...
          Ще смъкне поне на 18к лв веднага.. до скоро цената й бе 2к лв нагоре!
          Но тази кола може и вече да няма еарбегове...аз не бих дал и 12к лв за тоя дарак.
          Не се знае дали няма усукване купе..което си е сериозно...абе срамота...вече е на 40к км колата!
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • А някой гледал ли я е тая дупнишката TIка все пак и защо така изведнъж и свалиха цената за една седмица само.
            Алфа ромео 75 2.0
            Алфа ромео 147 facelift 1.6 T.S.
            Алфа ромео 159 2.4 JTDm

            Comment


            • Свалиха цената на благоевградската...
              Днес гледах тази новата 159 sw дето Mury каза, ми колата е наистина топ оборудвана, но е боядисвана на доста места, няма ги и предпазните лепенки на задните врати и калници и светлият салон за мен като човек с две малки деца не е решение, де го направиха на нищо само докато я разглеждахме. Фаровете и най-вече халогените са зацапани и пропускат влага. Но колата е стегната като окачване. Запали, но работеше меко казано като трактор. Покарах я и странно за мен колата вървеше само във високите обороти. Тръгнахме към магистрала Люлин по някъв тясен път и на един баир на трета с 45 км при пълна газ, колата не ускорява, трябва да върна втора, за да се посъживи - като бензинка малко. Друго ми направи впечетление - навито се рестартираше при затворени врати на загасена кола и издаваше звуци все едно не прочита диска. После изведнъж се оправи. Нямам идея дали са нормални тези неща, но споделям впечетления. Колата твърдо върви по-слабо от мойта 156-ца. Имам снимки на рамата, ако някой се интересува ще дам.
              После ходих до Дуптица и намерих ТИ-то. При първа среща колата много ми хареса отвън. Беше с транзитния номер с който ги пробват, явно някой я е разхождал. Намерих някой да я отвори, отвътре също е ок. Неможа да запали и трябваше да и дават ток, въпреки че беше прована и продавачите казаха че те са я карали предния ден. Работеше по-тихо от Софийската. Изкарахме я на главния път и я разкарах до едно село преди Дупница. Колата вървеше по-добре от предната. Върнахме се и му викам дай да я закача на компа и докато отварях кутията да мушна кабела, колата почна да прекъсва, аха да загасне. Продавача вика Сигурно няма нафта - гледам свети лампата, но стрелката беше доста над минимума (или нивомера неработи) и като се форсира няма проблем. Свързах я - одометърът на фес/мултискан показа 177 хиляди (вместо 92), два пъти програмирано еку, последно през 2010. Беше записала 5 грешки - Р 0380 Р0101 Р0111 Р0190 P0230. Изчистих ги, не се появиха, но колата почна да гасне, ако не подадеш газ и неможех да я тествам отново в движение. Погледнах и компенсациите на дюзите - две не изглеждаха ок, особено на 1ви цилиндър беше над 2,5.
              Като цяло незнам дали щот все чипнати дизелиови алфи съм карал или просто в159 скоростта не се чувства, но немога да кажа, че ми хареса как вървят в ниските и двете коли, независимо от предавката. Все пак ТИ то ме грабна, но ще си иска и своето, за да е Ок.
              Поне се разходих и до Рилския манастир, че повляках жената и децата с мен.
              Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

              Comment


              • Демек и двете съв своите проблеми...не е да нямат.
                Трудно се намира читава кола!
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                  Свалиха цената на благоевградската...
                  Днес гледах тази новата 159 sw дето Mury каза, ми колата е наистина топ оборудвана, но е боядисвана на доста места, няма ги и предпазните лепенки на задните врати и калници и светлият салон за мен като човек с две малки деца не е решение, де го направиха на нищо само докато я разглеждахме. Фаровете и най-вече халогените са зацапани и пропускат влага. Но колата е стегната като окачване. Запали, но работеше меко казано като трактор. Покарах я и странно за мен колата вървеше само във високите обороти. Тръгнахме към магистрала Люлин по някъв тясен път и на един баир на трета с 45 км при пълна газ, колата не ускорява, трябва да върна втора, за да се посъживи - като бензинка малко. Друго ми направи впечетление - навито се рестартираше при затворени врати на загасена кола и издаваше звуци все едно не прочита диска. После изведнъж се оправи. Нямам идея дали са нормални тези неща, но споделям впечетления. Колата твърдо върви по-слабо от мойта 156-ца. Имам снимки на рамата, ако някой се интересува ще дам.
                  После ходих до Дуптица и намерих ТИ-то. При първа среща колата много ми хареса отвън. Беше с транзитния номер с който ги пробват, явно някой я е разхождал. Намерих някой да я отвори, отвътре също е ок. Неможа да запали и трябваше да и дават ток, въпреки че беше прована и продавачите казаха че те са я карали предния ден. Работеше по-тихо от Софийската. Изкарахме я на главния път и я разкарах до едно село преди Дупница. Колата вървеше по-добре от предната. Върнахме се и му викам дай да я закача на компа и докато отварях кутията да мушна кабела, колата почна да прекъсва, аха да загасне. Продавача вика Сигурно няма нафта - гледам свети лампата, но стрелката беше доста над минимума (или нивомера неработи) и като се форсира няма проблем. Свързах я - одометърът на фес/мултискан показа 177 хиляди (вместо 92), два пъти програмирано еку, последно през 2010. Беше записала 5 грешки - Р 0380 Р0101 Р0111 Р0190 P0230. Изчистих ги, не се появиха, но колата почна да гасне, ако не подадеш газ и неможех да я тествам отново в движение. Погледнах и компенсациите на дюзите - две не изглеждаха ок, особено на 1ви цилиндър беше над 2,5.
                  Като цяло незнам дали щот все чипнати дизелиови алфи съм карал или просто в159 скоростта не се чувства, но немога да кажа, че ми хареса как вървят в ниските и двете коли, независимо от предавката. Все пак ТИ то ме грабна, но ще си иска и своето, за да е Ок.
                  Поне се разходих и до Рилския манастир, че повляках жената и децата с мен.
                  Тва софииското комби наистина има някакъв проблем,в началото на седмицата и чистих ЕГР-а,защто тя беше тотално умъртвена,след интервенцията диста живна,но има какво още да се желае,клапите ми се видяха че са на место.Аз му казах на жамбаза,че трябва да се гледат още неща.Няма как да си на 3-а с 45 км/ч,сигурно на 1200 об. и да очкаваш да излети този камион 1600 кила..............

                  П.С.Имай предвид,че 159 без чип,независимо кой от двата дизела/1.9 е по-зле/ си е малко мрътва в ниските,на 1700-1900 оборота вече си е в бууст,с немска скоростна кутия са,която е различна от италианската,аз в началото до като свикна с мойта,първите 2-3 дена ми гаснеше...................
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Между другото ТИ-то нямаше никакви документи, незнам дали имат карта с кода като при 156 и колко струва да се извади такава.
                    Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                      Между другото ТИ-то нямаше никакви документи, незнам дали имат карта с кода като при 156 и колко струва да се извади такава.
                      Трябва да имат 2 код карти и 2 ключа
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Само два ключа имаше, колко искат в представителствата да ти изкарат код карта?
                        Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                          Само два ключа имаше, колко искат в представителствата да ти изкарат код карта?
                          Не знам и не искам да знам
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Два ключа и две карти...код радио...код ключ.ю
                            Mury, не ми иска код за радиото след махането на акумулатора...явно си го помни!
                            Last edited by rusiq86; d.m.y г., 12:11.
                            sigpic
                            Gulfstream G650 with Italian design...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                              Два ключа и две карти...код радио...код ключ.ю
                              Mury, не ми иска код за радиото след махането на акумулатора...явно си го помни!
                              Aбе не бях сигурен ако седи цяла нощ,дали ще ги помни,моята е седяла половин ден без акумулатор и си ги помнеше вечерта
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • е от къде идват разликите не разбирам. Нали одометъра на таблото взима данните от ECU-то...?!


                                Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                                ...одометърът на фес/мултискан показа 177 хиляди (вместо 92), два пъти програмирано еку, последно през 2010.
                                '07 Alfa 159 SW 2.4 JTDm Q4 210hp

                                Ex: '78 Chevy Malibu V8, '98 Dodge Stratus, '97 Volvo 850 T5

                                Comment

                                Working...
                                X